نوای وبلاگ


برای استفاده از موزیک بالا در سایت یا وبلاگ خود از کد زیر استفاده کنید صوت بالا متغیر می باشد. ،
برای دانلود کلیپ کامل و تصویری صوت بالا اینجا کلیک کنید

۱۳۸۹ بهمن ۱۰, یکشنبه

مردان و زنان متاهل نما !


 http://f00.inventorspot.com/images/march.img_assist_custom.jpg
تا حالا به این مسئله فکر کردید که چرا زنان و مردان متاهل به دنبال زن و مرد دیگری هستند !!!
حتما با این صحنه ها روبرو شدید وقتی در محل کارتان خانم متاهلی برای اقای متاهلی عشوه گری می کند ؟؟ یا اقای متاهلی که دور و بر خانم متاهلی می گردد ؟؟؟
دلیل این کارها چیست ؟
اگر از روی شهوت جنسی هست که مگر نمی گویند با ازدواج شهوت جنسی رام می شود ؟؟؟

پس چرا خلاف این امر را می بینیم ؟؟
چرا عشوه گری برای مردهای متاهل در میان زن های ما رقابتی شده است ؟؟

چرا زن و مرد متاهل بیشتر به جنس مخالف خود در بیرون از خانه تمایل دارند تا داخل خانه !!
کم نیست از این مواردی که در بالا ذکر کردم 
حتما خودتان بسیار ملاحظه کردید 
اما راستش را بخواهید هنوز به جواب درست و کاملی نرسیده امکه دلیلش چیست ؟؟!


۳ نظر:

  1. پاسخ سوالتان:
    http://rabete.net/2009/04/04/rishe-ye-tanavo-talabi-jensi-chashm-charani/

    پاسخحذف
  2. سلام
    یکی از دلایل عدم رسیدگی زن به شوهر است. درست است که شما گفتید بعد از ازدواج شهوت رام می شود. ولی این در صورتی است که هر کدام از طرفین نیاز طرف مقابل را بصورت کامل برطرف کند. شما با مطالعه کتب مربوطه متوجه می شوید که بسیاری از طلاق ها به خاطر عدم رضایت جنسی از همسر است. در صورتیکه فرد از بیان آن خجالت می کشد و دلایل دیگری را مطرح می کند.

    پاسخحذف
  3. بله من با این نظر موافقم من خودم عاشق جوراب نازکم. ولی هرچی به همسرم گفتم حاضر نشده بپوشه. توی اینترنت که گشتم دیدم خیلی ها زن دارن، علاقه مثل من هم دارم ولی همسرشون اصلا توجه نمی کنه. به خاطر همین افتادن دنبال دختر های دیگه.

    پاسخحذف