نوای وبلاگ


برای استفاده از موزیک بالا در سایت یا وبلاگ خود از کد زیر استفاده کنید صوت بالا متغیر می باشد. ،
برای دانلود کلیپ کامل و تصویری صوت بالا اینجا کلیک کنید

۱۳۸۹ بهمن ۶, چهارشنبه

رشته ی علوم جنسی در دانشگاه !


 http://rabeteh.files.wordpress.com/2011/01/olum-logo.png?w=455


تا به حال با خود فکر کرده اید که چقدر نیاز است که در دانشگاه های ما رشته ای مختص به علوم جنسی باشد ، تا جوانان ما بتوانند قبل از اینکه دچار مشکل بزرگ جنسی شوند اطلاعات لازم را به صورت علی و کاملا تضمین شده در مسائل جنسی کسب کنند ؟
اگر ما در حال حاضر مشکلات جنسی بزرگی در جامعه ی خود می بینیم به این دلیل است که هیچ منبع  مفید و قابل اطمینانی نیست که جوانان ما را تغذیه کند .در واقع منابع جوانان ما برای یادگیری مسائل و روانشناسی جنسی،  همین اینترنت و افراد نامتخصص و ناشی است که در روز با آنها به بحث و گفتگو می نشینیم .
اما چرا نباید در دانشگاه رشته ای به نام علوم جنسی یا حتی واحدی اجباری برای تمامی رسته ها قرار داد تا جوان های ما از طریق ابن راه به علوم جنسی دست پیدا کنند ؟؟
گرچه این کار ضروری است اما باید توجه داشت که ایران کشوری اسلامی و  با حکومتی اسلامیست به همین جهت نشود مثل غرب و تقلید و کپی برداری از روی دروس جامعه شناسان و روانشناسان غربی بلکه علمی به نام علم روانشناسی جنسی از دیدگاه اسلام و معصومین تدوین شده و بر همین مبنا شاخه بندی و گسترش یابد چرا که بهترین روانشناسی جنسی را ائمه ی ما در بیانات و روایات خود بیان کردند و ما باید از این گنجیه ی الاهی برای پیشرفت خود استفاده کامل بکنیم .
نظر شما چیست ؟؟


پی نوشت :برای ایجاد رشته علوم جنسی در دانشگاه ها تلاش کنیم !

۱ نظر:

  1. فکر کنم قبل از فرمایشات شما خودشان به فکر بوده اند،پس واحد تنظیم خانواده چیست؟

    پاسخحذف