نوای وبلاگ


برای استفاده از موزیک بالا در سایت یا وبلاگ خود از کد زیر استفاده کنید صوت بالا متغیر می باشد. ،
برای دانلود کلیپ کامل و تصویری صوت بالا اینجا کلیک کنید

۱۳۸۹ دی ۲۶, یکشنبه

فمنیسم پنهان در رفتار ما


 http://spidermard.persiangig.com/image/Paint/fem.jpg

این روزها که بین وبلاگ ها برای خودمون چرخ می زنیم به چیزهای جالبی بر می خوریم.
امروز با معرفی آقای مدیسه با وبلاگ یادداشت های یک دختر ترشیده  آشنا شدم که جای بسی خوشحالیست 
حالا من نمی خوام مبنای این نوشته رو بر نقد این وبلاگ موفق بزارم ها ! چون هنوز خیلی مطلب از این وبلاگ رو نخوندم ولی یه نکته ای که حالا چه تو این وبلاگ موفق و چه تو یه سری از وبلاگ های دیگه ای که اغلب توسط خانم ها مدیریت می شد مشاهده کردم اون  نگاه فمنیسیتی بود که متاسفانه با اون نگاه به جنس مخالف خودشون یعنی مرد ها نگاه می کنن و البته بازم بگم که من هیچ دفاعی از جنس مرد نمی کنم اما انصافا نامردیه که آدم بخواد اینطوری در مورد جنس مخالفش حرف بزنه ! و انصافا همچین چیزی از طرف مردها نسبت خانم ها در وبلاگ ها کمتر دیده میشه .
اما نمی دونم چه فلسفه ی ای داره که خانم ها در نوشته هاشون خودشون رو خیلی بدون علاقه به ازدواج و مرد و امور مردانگی نشون می دن در صورتی که در درون خلاف این وجود داره اما بازم توجه داشته باشید که این موضوع در آقایون دقیقا خلاف هست چرا که اقایون هر جا که باشن خودشون رو عاشق خانم ها نشون می دن (اینجای مطلبم یه کم سکسی شد ببخشید :)) )
حالا این از موجودیت زن بر میاد یا نه نمی دونم ولی این چیزی بود که هنگام مطالعه ی وبلاگ ذکر شده و دیگر وبلاگ ها من رو رنج می داد و احساس می کردم به عنوان یک مرد داره بهم توهین میشه .
این موضوع بر می گرده به همون نگاه فمنیسیتی نهانی که در وجود ماها هست و زمانی  خودش رو نشون می ده که جنس زن و مرد در مقابل هم و برای جنگ روبروی هم قرار گرفته باشن .

که البته بازم بگم این موضوع در وبلاگ های مردانه که سر جنگ با خانم ها داشته باشن کمتر دیده میشه تا خانم ها چون به نظر من هر جای وبلاگ یک خانم رو که نگاه کنی این جنگ و تنفر نهانی که از جنس مخالف داره رو نشون می ده که البته انگار نمیشه کاریش کرد و قابل تغییر نیست و از موجودیت خانم ها برخواسته می شود .
زن و مرد به نحوی مکمل هم هستن و هر کدوم دارای خصلت هایی که اگر هر طرف قرار باشه خصلت های جنس مقابل رو نفی کنه و بخواد به صورتی تحقیر امیز باهاش رفتار کنه قطعا خودش ناقص خواهد شد چرا که زن و مرد کامل کننده ی همدیگه هستن و با خصلت های متفاوتشون می تونن خیلی راحت خلا های همدیگه رو پر کنن اینکه من به عنوان یک مرد تجمل گرایی و حساسیت های بی مورد یک زن رو به سخره بگیرم و خانم فلانی به عنوان زن بی احساسی و سختی یک مرد رو یه سخره بگیره سنگ روی سنگ بند نخواهد شد .
بهتره از دست بزرگ کردن این تفاوت ها بر داریم به توانایی تحمل تفاوت ها بپردازیم .
تفاهم یعنی توانایی تحمل تفاوت ها .!
پیشنهاد می کنم حتما به وبلاگ یادداشت های یک دختر ترشیده سر بزنید که مطالب خوب و زیبا بسیار یافت خواهد شد .




پی نوشت :در باب فمنیسم پنهان در رفتارهر کدام ما

۱ نظر:

  1. گفتی اینجای مطلبم یه کم سکسی شد اااااااااا شیطون بلا تو هم آره؟ ههههههههههههه گفتم که آبت نیست وگر نه از مارماهی هم شناگرتری

    پاسخحذف