نوای وبلاگ


برای استفاده از موزیک بالا در سایت یا وبلاگ خود از کد زیر استفاده کنید صوت بالا متغیر می باشد. ،
برای دانلود کلیپ کامل و تصویری صوت بالا اینجا کلیک کنید

۱۳۸۹ شهریور ۱۷, چهارشنبه

تجربه های علم


در این  قسمت به بررسی اجمالی موضوع عفاف از نگاه علوم روانشناسی ،فیزیولوژی و جامعه شناسی و نیز به تفاوت های زن و مرد می پردازیم که همگی نشانگر این واقعیت هستند که تجربه های علمی نیز آرام آرام به فواید حجاب و عفاف و مضرات رعایت نکردن حدود و عفاف پی می برند .
جاذبه ی زن و مرد
طبق آزمایشات دانشمندان آلمانی ،امواج نامرئی الکتریسته ی مثبت از مردان و الکتریسته ی منفی از زنان ساطع می شود که بر طبق آن یکدیگر را جذب می کنند و هیچ عاملی نمی تواند از آن جلوگیری کند ، وجود حجاب و پوشش در روابط زن و مرد مانند عایق برای سیم های مثبت و منفی برای جلوگیری از خطر است.

قوانین طبیعت
مونتسکو می نویسد :قوانین طبیعت حکم می کند زن خوددار باشد زیرا مرد با تهور آفریده شده است و زن نیروی خودداری بیشتری دارد بنابراین تضاد بین آنها را می توان با حجایب ازبین برد و بر اساس همین اصل ،تمام ملل جهان معتقدند که زنان باید حجاب و حیا داشته باشند.

فطرت انسانی
طبق تحقیقات روانشناسی پوشیدگی زنان ریشه ی روانی دارد و برای رشد و بلوغ روانی آنان ضرروی است .در واقع ضروریات بلوغ مردان وزنان در مرحله ای از یکدیگر جدا می شوند پوشش مناسب برای زنان به تفاوت  مرحله ی رشد روانی آنان باز می گردد و ریشه در فطرت انسانی دارد .

توصیه روانشناسان به زنان 
معیارهای خود را بالا ببرید و خود را در اختیار روابط نامشروع قرار ندهید زیرا این نوع روابط نه رضایت جنسی در پی دارد و نه تعهد بلند مدت .
تفاوت زن ومرد 
مردان به محرک های بینایی _شهوانی  حساسیت بیشتری دارند این نقطه ی ضعف مرد به صورت تهیه ی عکس ها ،مجلات و فیلم های مستهجن و .. مورد بهره برداری قرار می گیرد .اما زنان به محرک های لمسی حساسیت بیشتری دارند .


حرف خودمونی :قابل توجه آنهایی که می گویندما به چشم خواهر و برادری به همه نگاه می کنیم ،قلبت پاک باشه !!

خودنمایی 
بیماری خودنمایی بر اثر عدم تعادل در استفاده از انگیزه ی جنسی ،بوجود می اید نشان دادن بدن از طریق ماهواره ،مجلات ،فیلم ها و پوشیدن لباس های عجیب و غریب و یا انتخاب رنگ های تند و زننده از این مواردند .
بیماری خودنمایی در زنان مشهورتر است .

لباس بدن نما 
دکنر مارکس لوشر :بعضی با دیدن لباس های بدن نما وبرجستگی های بدن تحریک می شوند ،اینجاست که نشان دادن برجستگی های بدن با لباس همانند عریان بودن است .

جدید ترین تحقیقات 
زنانی که مایل به نشان دادن خود به مردان غریبه هستند به توانایی های درونی خویش اعتماد کافی ندارند و از همین رو به استفاده از جاذبه های های ظاهری روی می اورند .

مرض چشم چرانی 
روانشناسان ،چشم چرانی را یک نوع انحراف روانی قلمداد می کنند فرد چشم چران هرگز با چند ساعت چشم چرانی در روز قانع نمی شود و با ادامه این روند به بیماری روانی دیگری مبتلا خواهد شد .

عوارض پوششن نا مناسب 
روانپزشکان در کسانی که مدتی گرفتار تحریکات جنسی بدون ارضا بوده اند ،اغلب ،ناراحتی های عصبی و روان تنی زیر را ملاحظه کرده اند:
1_دشواری در تنفس 
2_  درد در اطراف قلب 
3_ بالا رفتن طپش قلب 
4_ خستگی فکری 
5_ درد و مالش معده 
6_ سردرد 
7_ هراس و دلهره از خاطرات
8_ بی قراری و ناارامی 
9_ بی خوابی 
10_کم اشتهایی 
و ...


خرید کالا یا ...
بسیاری از تجار بزرگ جهانی از زن برای فروش کالا استفاده می کنند ،عکس بدن آنها را روی جوراب و ... می اندازند .از نظر فروید مردها با دیدن تصویری از زن که در کنار اشیا قرار گرفته در حقیقت عکس زن را می خرند نه کالا را .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر