نوای وبلاگ


برای استفاده از موزیک بالا در سایت یا وبلاگ خود از کد زیر استفاده کنید صوت بالا متغیر می باشد. ،
برای دانلود کلیپ کامل و تصویری صوت بالا اینجا کلیک کنید

۱۳۸۹ شهریور ۱۷, چهارشنبه

اعترافات!!!



سخنی در مورد مقام زن در اسلام و مقایسه آن با سایر ملل ها

پست رو با این چند خط اغاز می کنیم:
هرگاه دشمنان  بی منطق و عاری از وجدان خواسته اند به کسی ضربه ی مهلکی وارد کنند یا کسی را نابود ساخته و از بین ببرند یا جنایت هولناکی مرتکب بشوند  و نیز هر زمانی   که بر آن شدند تا جامعه ای را از پای دراورده واز هستی ساقط کنند جنس مونث را سپر بلا قرار داده و در سایه ی آن به اهداف ننگین خود رسیده اند  کما اینکه دشمنان قسم خورده اسلام هم از این راه وارد شده وسعی در به انحطاط کشیدن جامعه ی اسلامی را دارند .

نمونه ای از فساد و فحشا در اروپا:
پروفسور خورشید احمد می گوید:در تمدن غربی کفایت زن به جایی رسیده است که می تواند وظایف مرد را انجام دهد ودر عین حال حداکثر زیبایی و دلربایی خود را به همه ی مردان نشان دهد اما تعلیمات اسلامی این ارزش مایه ننگ را نمی تواند تحمل کند.

غرب با لاف و گزاف  ادعا می کند که زن را ازاد کرده ولی در حقیقت کوچک و بدنام نموده است.

بهترین دلیل بربدبختی زنان غرب و شرقی های غرب زده امار های سقط جنین .خودکشی ها .طلاق ها .استعمال مواد مخدر.تحریکات جنسی بیرون از خانه و غیره می باشد که این ها در ایران به حداقل رسیده است.

یکی از اثار فکری اروپا در یک برنامه ی تلویزیونی حامی از این است که بکارت و پاکدامنی در انگلستان از مد افتاده و اگردختری با بکارت به خانه ی شوهر رفت از بدی و بی لیاقتی اوست.

اکنون ایا با این وضع فرزند سالم در این جامعه یافت می شود ؟؟

مطابق با امار کلیسا از هر ده نفر دختر که به خانه ی شوهر می روند هفت نفر از انها حامله و باردار می باشند .

هفتاد درصد از دختران قبل از ازدواج  رابطه ی جنسی بدون حاملگی داشته اند.
.
در حقیقت مواردی وجود  دارد که دخترانی که حتی به سن 15 سالگی نرسیده اند و در مدارس ابتدایی و راهنمایی تحصیل می کنند حامله می شوند و این دختران به داشتن رابطه ی جنسی و فرزندان نامشروع افتخار می کنند عجب تمدنی شامل حال دختران غربی شده است ببینید !!!!!!!!!!!!!!!  (منبع :اسلام و غرب –پروفسور خورشید احمد)

مجله ی دانشمند در مقاله ای با عنوان(( بتهای قرن بیستم )) چنین نگاشته است :
ماه هنوز بت ها را می پرستیدم ما هنوز در روزگار جاهلیت زندگی می کنیم و اگر چه مغز الکترونیکی داریم و پا بر خاک ماه نهاده ایم ولی تنها نام بتها عوض شده است.

آیا زن را از مقام منیع مادر اولاد بودن  فرو نیفکنده ایم و مقام عالی اورا به نهایت پستی تبدیل نکرده ایم ؟؟؟

ایا ان ازادی را که اسلام به زن ها داده است از او نگرفته و به جای آن یک اسارت و بدبختی به نام تمدن به او نداده ایم ؟؟

گویی نه تنها برای کشاندن نگاه ها بلکه برای بر انگیختن اندیشه ها هیچ انگیزه ای بهتر از پیکر زن نیافته ایم که به وسیله ی ان مردم را جلب کنیم !!

باید گفت آن خانمی که با وضعیت ناهنجار در میان مردان به عشوه گری می پردازد و به عنوان خرید در بازار ها و خیابان ها مردان را خیره ی خود می کند چگونه می تواند فرزندان سالمی تربیت کند و تحویل جامعه دهد که اداره کننده ی فردای مملکت باشند ؟؟خودتان قضاوت کنید !!!(مجله ی دانشمند سال 1356شماره ی 4)

شخصیت زن در سایر ملل های دارای تمدن :
مسیو تروپلنگ می گوید :زن بیچاره !اگر در اسپارت فرزندی نیرومند برای جنگ و نبرد نمی زایید ان زن را می کشتند.

 و اگر زنی بسیار فرزند می اورد مردان دیگری ان زن را به عنوان عاریه از شوهرش می گرفتند تا از انها برای وطن فرزند بزاید.

قانونی در هند می گوید :قضا و قدر .طوفان .مرگ.جهنم.زهر کشنده .افعی .مار گزنده واتش سوزان هیچ کدام از زن بدتر نیست !!!

نظریه تورات نیز بهتر از نظر هندی ها نیست (در سفر جامعه )می گوید:

 زن تلخ تر از مرگ است !!!

مردی که نزد خدا صالح و شایسته است مردی است که زن نداشته باشد.

میان هزار مرد  یک مرد شایسته پیدا می شود ولی میان زنان عالم یک زن شایسته هم پیدا نمی شود.


در میان مثل های ملل مختلف جهان بهتر از اینها یافت نمی شود :

مثل چینی می گوید سخن زنت را بشنو ولی باور نکن

مثل روسی  گوید در بدن ده زن روی هم رفته یک روح بیشتر نیست

مثل ایتالیایی می گویند برای اسب سرکش مهمیز لازم است و برای زن خوب و بد هم چوب
و امثال دیگر که ما به همین ها بسنده می کنیم

کار کردن زن در خارج از منزل

کسانی که در اروپا زن را مجبور به تجارت .صنعت و سایر کارها می کند این گونه اشخاص در نظر شرقی ها بسان کسانی می مانند که یک اسب عالی و قیمتی را به گاری بسته و یا به گرداندن سنگ اسیاب وادار می کنند (من خودم دوست نداشتم این مثال رو

بیارم ولی اوردم امیدوارم یرای خواهران سوتفاهم نشه در واقع بلا تشبیه)

به نظر شرقی ها زن بدین منظور خلق شده است خوشی و لذتی به زندگی مرد ببخشد و تربیت اطفال را بر عهده بگیرد و معتقدند زنانی که به کارهای دیگر گماشته می شوند نمی توانند ار عهده ی این کار به  به طور کامل بر ایند.

اسلام نخستین مذهبی است که مقام زن را بالا برد و روی هم رفته زن در مشرق زمین از نظر احترام .ارزش .شخصیت علمی .تربیتی و سعادت .بهتر از زنان اروپایی است (منبع :تمدن اسلام و غرب-گوستاولوبون)

تعدد ازدواج در اسلام  
پاسخ محقق المانی درباره ی تعدد زوجات :

۱-کوتاه بودن عمر متوسط مردها (سرسختی زنان در مقابل بیماری ها و کمتر بودن ناراحتی های حاصله از برخوردهای اجمتماعی و...)

به علت اینکه مردها بیشتر از زنان مورد مصائب قرار می گیرند (شرکت در جنگ ها و قبول کارهای سخت و سنگین ودر نتیجه به وجود امدن سوانح و غیره )

و بعضی از امور دیگر سبب می شود زنها همیشه رقم بزرگتری را در شمارش نشان می دهند و لذا اگر زن را برای یک مرد منظور بداریم بقیه زنها یا باید ناکام بمانند تا بمیرند که در این صورت علم پزشکی مخالفت سنگین خود را در برابر این کار قرار می دهد یا برای کامیابی باید به فواحش پیوست و باز علم جامعه شناسی به علل پیدایش قتل ها و هرج و مرج ها مخالف است.

به علاوه اگر اصل خواستن فرزند باشد که باز اشکال نگهداری و تربیت فرزندان نامشروع در برابر اجتماع قرار می گیرد لذا چاره ای جز پذیرفتن این دو کلمه  یعنی تعدد زوجات نیست البته در اسلام اصل تعدد زوجات نیست بلکه گاهی اجتماع  نیازمند به این کار می باشد مثلا بعد از جنگ ها.

به علاوه ایا مشکلی دارد کسی که وضع مالی خوبی دارد و توانایی اداره ی چند زن را داردو بتواند عدالت را بین انها رعایت کند سرپرستی چند زن را بپذیرد؟؟

 بعضی با غذایی سیر می شوند که دیگران با دو برابر ان هنوز گرسنه اند ایا در مورد زناشویی نمی توان مردان پراشتها را در برابر چند زن قرار داد؟؟؟

با توجه به ممنوع بودن اعمال منافی  عفت و فواحش و استمنا و غیره در اسلام برای اقناع و مهار کردن غریزه ی سرکش جنسی مردان چه باید کرد ؟؟

جواب اینست که یا باید تعدد زوجات را پذیرفت یا سخن گوستاولوبون وزیر فرهنگ وقت فرانسه  را درباره ی قبول تعدد زوجات با متد اروپایی در کتاب ((تمدن اسلام و اروپا))می گوید :ما مردم اروپا و امریکا عملا قائل به تعدد زوجات هستیم زیرا هیچ یک از ما مردان به یک زن قناعت نکردیم و نمی توانیم تعهد کنیم که قناعت کنیم  ولی خنده اور است که از لحاظ قانونی به تعدد زوجات قائل نبوده و شابد گروهی از ما نداشتن چنین قانونی را در میان قوانین خود نوعی  از مدنیت و اخلاق به شمار اوریم و یا به حرف ارتور شوپنهاور فیلسوف المانی بنگریم که در کتاب ((سخنی چند درباره ی زن ))می گوید :
ممنوعیت از این قانون چه بسیار زنانی  را که به شوهر و فرزند که دو خواسته ی طبیعی و مشروع هر زن است اجازه ی رسیدن نداده است  .

اگر زن نازا بود دیوانه شد و مرضی داشت که نباید به او نزدیک  گردید بر اثر جنایتی به زندان افتاد ایا بهترین راه نجات مرد در امور جنسی تعدد زوجات نیست ؟؟؟

موضوع جالب طرح این مسئله است که باپرشدن مغز ها و پیشرفت دانش و و تکامل بشریت به تدریج بر سنت هایی که برای مجازات مردهای دوزنه یا بیشتر وضع شده خط بطلان کشیده شده است  یعنی خود به خود هرچند اهسته قوانین ان انچان رسوخ پیداکرده که ناگهان متوجه می شویم همان است که اسلام می خواهد.

امار نشان داده در کشورهایی که مجازات تعدد زوجات سخت تر است مردها خود را برای مجازات اماده می کنند و احتیاج خود را در برابر بیش از یک زن به صورت حادثه ای خوشمزه ای نشان می دهند (ایین فوندامالیستی در امریکا بهترین مثال است)

از انجا که انسان به انچه بر ان ممنوع است حریص تر می شود مرد مسلمان می داند که از تعدد زوجات ممنوع نیست و انچه  فساد از منع شدگان دیده می شود از منع نشدگان در عوض اگر دیده می شود فقط برای عده بسیار معدودی تعدد زوجات است

و سوال خانم هدیه هیدی والسر محقق و نویسنده ی مسیحی انگلیسی که اسلام اورده از شما :
من می خواهم بدانم از نظر یک زن تحصیل کرده کدام یک از این دو قانون بهتر و صحیح تر است؟

-مردی که بیش از یک زن از طریق صحیح و قانونی داشته باشد

-یا مردی که در ظاهر یک زن دارد ولی در خفا و پنهانی با زنان دیگری نیز رابطه دارد؟؟

جواب  را شما بدهید !!!

برای هر زنی بهتر و خوشایند تر و به احترام نزدیک تر است که مطابق قانون تعدد زوجات اسلام زندگی کند که فقط مخصوص یک مرد باشد در حالی که فرزند مشروعش رابا احترام در اغوش بگیرد نه این که سرگردان در خیابان های شهر پرسه بزند و مانند زن تیره بختی که فرزند نامشروعش را همراه داشته باشد هر شب شکار عابری بشود در حالی که شایستگی مادر بودن از او سلب شده و خوارو زبون گردد.

و اما نتیجه ی جلوگیری از تعدد زوجات :

جلوگیری از تعدد زوجات سبب می شود که بسیاری از زنان و دختران در خانه بمانند و از انجا که غریزه ی جنسی یک امر طبیعی و غیر قابل انکار است راه فساد باز شده وامار ازدواج کاهش یابد و نیز از ان رو که عمر طبیعی زن بیشتر از مرد است روز به روز بر تعداد زنان افزوده وامار مردان نسبت به انان کاهش یابد و انگاه طبق روایت واصله از ائمه ی معصومین کار به جایی می رسد که در اخر الزمان چهل –پنجاه زن حاظر می شوند با یک مرد باشند و ان یک مرد هم یافت نمی شود یا قبول نمی کند.

زن مسلمان و از دست دادن شخصیت خود :

مسیو دو امسیس:در مورد زنان شرقی به جای این که بر طبق ذوق سایر اروپاییان به موضوع تعدد زوجات سخت حمله کند می گوید:
در مشرق زمین زنان عموما مورد احترام و اکرام هستند و هیچکس نمی تواند در معابر به طرف زن دست بلند کند و هیچ سرباز و افراد لشگری حتی نسبت به بی حیاترین زنان جرئت ندارد در هنگام نزاع جسارت و اذیتی نماید شوهران نسبت به زنان خود کمال احترام را می کنند و احترام مادر را عبادت می دانند.

در مشرق زمین دیده نشده است مردی زن خود را وادار به کسب و کار کند تا از دستمزد و کسب او بهره ببرد مرد به زن خود مهریه می دهد و زن وقتی به خانه ی شوهر می رود جز جهازیه و برخی کنیزان چیزی همراه خود نمی برد.

تمایل برخی از زنان ما به انچه غرب از ان می نالد !!

متاسفانه در اثر تبلیغات مسموم و عدم تدبیر و اگاهی بعضی مسئولین این فرهنگ نادرست و غیر طبیعی  در اذهان دختران جوان بی تجربه و بی خبر از مقام منیع زن نفوذ کرده است که همچون مردان به کارهای خارج از خانه بپردازید و غافل از این که مزدوری در خارج از خانه عزت و عظمت و شخصیت و ظرافت و لطافت انان را سلب می نماید.

گناه دختران در خانه مانده . . .

انچه مسلم است گناه اینان بر گردن  باعث و بانی تاخیر اندازنده  ازدواج انان است

اگر خودشان بهانه جوی کرده و توجهی به سنت نبوی و دستورات اسلام و نیز نصایح پدر و مادر که انان را تشویق به ازدواج می کنند نداشته اند عذاب بی شوهری خودشان را خواهند کشید.

خانم ان تایلوور فلمینگ روزنامه نگار امریکایی در کتابی که به نام( مادری تاخیر شده) منتشر کرد می نویسد:

زنان امریکایی با اشتغال در خارج از خانه و رقابت با مردان از بزرگترین موهبت زندگی یعنی مادری محروم می شوند وی علت نوشتن کتاب خود را کاستن درهای درونی خود بیان کرده است و در مصاحبه ای با(( ان بی سی )) گفته است :

ما زنان امریکایی قربانی جنبش فمنیستی هستیم !ما نسلی هستیم که فمنیست ها با انقلاب خود بمبی به سوی ما پرتاپ کرده اند ولی من با استفاده از تجربیات خود به زنان جوان می گویم که توجه کنید :اگر می خواهید زندگی زناشوئی داشته و مادر باشید به خود بپردازید وی گفت :اکنون پیام من به زنان این است که تا جوان و بارور هستید  خود را از نعمت مادری و زناشوئی محروم نسازید  که بعد از ان خیلی دیر بوده و پشیمان خواهید شد طبق امار موجود در امریکا از هر شش زن یکی از انها نابارور است به هر حال اثربدی که اشتغال زنان در خارج از خانه نسبت به فرزندان خود دارد به قدری زیاد است که در این خلاصه نمی گنجد ولی همین اشاره بس که اداره ی تحقیقات فرهنگی امریکا اعلام کرد :

 ۸۰درصد از معلمین معتقدند که شاگردان تنبل  مربوط به مادرانی هست که کارمند هستند

۲ نظر:

  1. به نام خدا
    سلام.یکی از مخاطبان شما رو معرفی داشتند به همراه یک سایت دیگر.با افتخار لینک شدید.التماس دعا...

    پاسخحذف