نوای وبلاگ


برای استفاده از موزیک بالا در سایت یا وبلاگ خود از کد زیر استفاده کنید صوت بالا متغیر می باشد. ،
برای دانلود کلیپ کامل و تصویری صوت بالا اینجا کلیک کنید

۱۳۸۹ شهریور ۲۴, چهارشنبه

از زبان آمار ...


سالهاست می شنویم حجاب باعث افزایش التهاب و حساسیت ها می شود و جامعه ی آزاد غرب را مثال می زنند .
در حالیکه در غرب بسیاری از رفتارهای غیر اسلامی و غیر انسانی فراتر از عرف ،قانونی هم شده است آمارها نشان دهنده ی وضعیت اسفبار آنهاست .البته ژست های تبلیغاتی و فیلم ها چیزی غیر از واقعیت را نشان می دهند و در این قسمت آمارهای رسمی سخت می گویند:

درهر دو دقیقه ...
طبق گزارش اداره ی دادگستری آمریکا در هر 2 دقیقه یک زن در نقطه ای از آمریکا مورد تجاوز قرار می گیرد .

تجاورز وحشیانه 
روزانه 18 درصد از زنان امریکایی (اغلب زیر 17 سال ) مورد تجاوز قرار می گیرند. 42 درصد آنان در اماکن کاری و تحصیلی و خیابان ها و ... مورد تجاوز قرار می گیرند 42 درصد از مردان امریکایی اعتراف کرده اند که تجاوزاتشان واقعا وحشیانه و ظالمانه بوده است .

ناامنی برای زنان 
یک زن 58 ساله مکزیکی :فکرش را بکنید وقتی مردان به من در اتوبوس بی احترامی می کنند چه بلایی بر سر دختران نوجوان و جوان می اورند 
یک زن 29 ساله :وقتی ما دراتوبوس هستیم مردان مرتب برایمان ایجاد مزاحمت می کنند 
یک دختر 21 ساله :در متروهای مکزیک هیچ تضمینی نیست که دختران و زنان سالم از واگن های مترو خارج شوند .
دولت مکزیک اتوبوس هایی مخصوص حمل و نقل بانوان وارد سیستم ترابری خود کرد.
قابل توجه آنهایی که می گویند در غرب با وجود بی حجابی ،راوبط عادی شده. 

استثمار جنسی 
بین 40 تا 50 درصد زنان اتحادیه ی اروپا متحمل یکی از اشکال استثمار جنسی در محل کار خود شده اند .

عدم آرامش 
80 در صد از زنان پلیس انگلیسی در شیفت های کاری خود در معرض مزاحمت های جنسی قرار می گیرند .
دکتر جنیفر براون (محقق اجتماعی ):این آمار ،آمار وحشتناکی است ،آن هم ،هنگام نوبت کاریشان که وظیفه شان برقراری امنیت است!!

نوزادان نامشروع 
در آمریکا از هر 4 نوزاد یکی نامشروع است .
تجاوز به عنف (به زور)از هر 34 دقیقه _یک فقره، به هر 14 دقیقه_یک فقره رسیده است .

رفتارهای خشونت امیز 
هیلاری کارلیپ امریکایی در کتاب ((دختران )) می نویسد :مزاحمت های جنسی ،نگرانی روزانه ی دختران است آنها احساس می کنند بارفتارهای خشونت آمیز به آنها بی احترامی می شود و حتی برای قدم زدن در خیابان احساس امنیت نمی کنند. 

دزدیدن گاو یا تجاوز ...
فرانسیس ویلیارد (اولین کسی بود که جنبش زنان را پایه ریزی کرد ):وقتی در ماساچوست و ورمونت جرم دزدیدن یک گاو از جرم تجاوز به یک دختر سنگین تر است و یا در ایلی نویز تجاوزاصولا جرم محسوب نمی شود می فهمیم که ما زنان مدت های زیادی است که قربانی فرومایگی هستیم .

سوال :در جامعه ی که آزادی جنسی ،عرفی و حتی قانونی است ،تجاوز به عنف به چه معناست ؟!!؟؟
مزاحمت های خیابانی 
من (وندی شلیت امریکایی )در سال 1975 به دنیا آمدم و همه گونه مشکلات زنان را درک کرده ام. از بی اشتهایی عصبی تا تجاوز توسط دوست پسر ،از عدم امنیت محض در خیابان ها تا مزاحمت های خیابانی ،از دختران نوجوانی که به گونه ای اسف بار خود را باردار می یابند ، تا زنان سی ،چهل ساله ای که نومیدانه با مشکل عدم باروری مواجه هستند تنها می توانم بگویم که این فرهنگ با زنان مهربان نبوده است .

زنگ خطر برای ما 
طبق آمار گیری در انگلستان 41 درصد زنان 16 تا 30 ساله از اینکه مورد تجاوز قرار گیرند ، همیشه نگرانند و بیش از 11 درصد از زنان معتقدند که به هر حال یک روزی از سال مورد تجاوز قرار خواهند گرفت، 11 درصد از زنان کلاس های دفاع از خود دیده اند .

عطر بدبو در سوئیس 
یک کارخانه ی سوئیسی یک عطر بدبو تولید کرده که می تواند مورد استفاده ی زنانی که مورد تجاوز قرار می گیرند ،قرار گیرد .زنی که مورد تهاجم قرار می گیرد آمپول محتوی این عطر بدبو را بشکند و به بدن خود بمالد و مهاجم را فراری دهد .

هزاران دلار صرف پیام خویشتن داری 
در ایالت نیوجرسی هزاران دلار از بودجه ی دولتی صرف رساندن پیام ((حفظ خویشتنداری )) به جوانان در کلاس های آموزشی سراسر کشور شده است یعنی میلیون ها دلار در اختیار موسسات مذهبی قرار گرفته تا با اموزش های خود از دختران نوجوان تعهد بگیرند که عفت و پاکدامنی خود را حفظ کنند

سواستفاده ی جنسی از کودکان 
حدود یک سوم قربانیان سواستفاده های جنسی کودکان زیر 6 سال هستند .

بلوغ زودرس در خردسالی 
قاضی بن لندی (رئیس دانشگاه جنایی نوجوان در یکی از شهرهای امریکا ):کودکان در امریکا زودتر از حد معمول بالغ می شوند و از سنین خردسالی ،هیجان جنسی درایشان زنده می شود .

کودکان فاحشه 
در انگلیس بیش از 5000 کودک فاحشه وجود دارد .
الکساندر سنجر (مسئول سازمان والدین شهر نیویورک ):75 درصد نوجوان امریکایی قبل از پایان تحصیلات متوسطه رابطه ی جنسی دارند .

خانواده های یک نفره 
در آمریکا بیشر از 12 میلیون زوج ازدواج نکرده وجود دارند .
شایع ترین شکل خانوار در ایالات متحده شخصی است که به تنهایی زندگی می کند.
12 درصد از روجهای غیر متاهل غیر متاهل ،هم جنس هستند .

ارمغان طلاق 
روزانه در آمریکا 1968 زوج از یکدیگر طلاق می گیرند در امریکا خانواده های بدون پدر از 7 میلیون به 10 میلیون خانواده افزایش یافته است .

۱ نظر: