نوای وبلاگ


برای استفاده از موزیک بالا در سایت یا وبلاگ خود از کد زیر استفاده کنید صوت بالا متغیر می باشد. ،
برای دانلود کلیپ کامل و تصویری صوت بالا اینجا کلیک کنید

۱۳۸۹ آبان ۱۹, چهارشنبه

فقط همسرم ...

در این پست با استفاه از نظر معصومین (ع) و بزرگان دین و سیره ی عملی آنها به این نکته می پردازیم که با وجود تاکید اسلام به حجاب زن در برابرنامحرم،بروز زیبایی زن در خانه و برای همسرش نه تنها مجاز می باشد بلکه به آنها توصیه های اکیدی شده است .
این پست صرفا جهت اطلاع کسانی می باشد که از پست های دیگر وبلاگ این نتیجه را گرفته اند که اگر اسلام بیاوری باید از غریزه ی جنسی صرف نظر کنی و دنیا را بدون لذت جنسی بخواهی و این برداشت را کرده اند که دین اسلام به گونه ای عامل مزاحمی برای ارضای لذت های آنهاست.


نیمه ی دیگر من !
خواسته های مشروعت را به جان خریدم .
بگو چه می خوای ؟
عفاف ،هدیه ای آسمانی است .
که مرا برای تو و تو را برای من حفظ می کند .
رو و جسمم را برای او می آرایم.
که خداوند روح و جسمش را
برای همراهی ام در طریق حق آفرید .
خداوند شوق نگاهم را در نگریستن به زیبایی هایم افزایش ده 
و محبت اون را نیز ،آنگاه که 
به حضور آراسته ام می نگرد .
به پیوند استوار میانمان سوگند :که جز نگاه عاشقت،
همسرم ،هیچ نگاهی را 
محرم زیبایی هایم نمی دانم .


لزوم آراستگی شوهر
امام حسن (ع):آراستگی شوهر برای زن ،عفت زن را زیاد می کند .


زینت برای هم ...
امام باقر (ع) :همانطور که شوهران دوست دارند زن خود را زینت ببینید زنها نیز دوست دارند شوهر خود را آراسته ببینند .

برای آرامش همسر...
گروهی نزد امام باقر (ع) آمادند و دیدند ایشان خضاب کرده اند از امام در این مورد سوال کردند امام فرمودند :من مردی هستم که همسرم را دوست دارم و برای همسرم خود را آراسته می کنم .


به زیبایی محبت میانمان ...
امام صادق فرمودند :در ارتباط بین زن و شوهر ، مرد نیازمند سه چیز می باشد : مدارا و خوشرفتاری و خوش اخلاقی با زن ، به دست آوردن قلب او با پیراستن ظاهرش در مقابل دیدگان او و زن نیز با اظهار عشق و علاقه به همسر ،ظاهری جذاب در برار دیدگان او .


حق شوهر بر زن
رسول خدا(ص) در مورد حق شوهر بر زن فرمودند : به بهترین وجه خود را بیاراید و هر صبح و شام خود را بر شوهر خود عرضه کند .


مثل یاس...
پیامبر اسلام (ص):هنگام ازدواج حضرت فاطمه به عمار یاسر ماموریت داد که برای حضرت زهرا عطرهای خوشبو تهیه نماید .


زیبایی هایم فقط برای تو...
امام صادق (ع): براستی که خدا زیباست و زیبایی ها را دوست دارد اما این زیبایی ها باید از راه حلال باشد .


همراه فطرت
امام خمینی (ره ) :اسلام که دین فطرت است طبق سرشت زن مقرر داشته که از زینت ها ،لباس و جواهرات استفاده کند .نظافت و آرایش کردن برای همسر را از وظایف و حقوق همسری قرار داده و ترک آن را در صورتی که شوهر خواستار آن باشد یکی از عوامل نشوز تلقی کرده است .


همیشه به یاد تو
شهید مطهری :فلسفه ی پوشش و منع کامیابی جنسی از غیر همسر مشروع ،این است که همسر قانونی شخص از لحاظ روانی عامل خوشبخت کردن او به شمار برود ،در حالیکه در سیستم آزادی کامیابی ،زندانبان به شمار می رود و در نتیجه کانون خانوادگی بر اساس دشمنی و نفرت پایه گذاری می شود .


اکسیر دلتنگی هایم ...
رهبر فرزانه ی انقلاب :این که اسلام آنقدر گفته است که چشمتان را ببندید و به نامحرم نگاه نکنید یه زن یک جور و به مرد یه جور دیگر گفته است ،برای این است که وقتی چشم به یک طرفی رفت آن وقت بخشی از سهم آن کسی که همسر شماست آن طرف خواهد رفت حالا شما چه مرد باشید و چه زن باشید فرقی نمی کند وقتی اینجا کم گذاشتی محبت ضعیف خواهد شد محبت که ضعیف شد ،مبنای خانوادگی متزلزل می شود .


تنها محرم زیبایی ام ...
شهید مطهری :اسلام التذاذ و کامجویی زن و شوهر از یکدیگر را نه تنها تقبیح نکرده است ،ثوابهایی هم برای آن قائل شده است ،اسلام مزاح و ملاعبه ی زن و شوهر ،آرایش کردن زن برای شوهر ،پاکیزه کردن شوهر برای زن ،را مستحب می داند .


نامه ی عاشقانه ی امام خمینی (ره ) به همسرش ...
تصدقت شوم الهی قربانت شوم
در این مدت که مبتلای به جدایی از آن نور چشم عزیز و قوت قلبم گردید متذکر شما هستم و صورت زیبایت در ائینه ی قلبم منقوش است .عزیزم خداوند شما را در پناه خودش حفظ کند ...در شهر زیبای بیروت حقیقتا جای شما خالیست صد حیف که محبوب عزیزم همراه من نیست که این منظره ی عالی به دل بچسبد ...جای شما خیلی خیلی خالی است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر