نوای وبلاگ


برای استفاده از موزیک بالا در سایت یا وبلاگ خود از کد زیر استفاده کنید صوت بالا متغیر می باشد. ،
برای دانلود کلیپ کامل و تصویری صوت بالا اینجا کلیک کنید

۱۳۸۹ آبان ۱۶, یکشنبه

ترویج بی حجابی با راه اندازی یک بازی جدید توسط شهرداری


 http://gadgetgrid.gadgetgridllc.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2009/04/fly_jumper_jumping_stilts_poweriser_powerstrider_powerskip_powerbocking_canada_11.jpg

شهرداری با عدم دقت در ایجاد امکانات، فضای مناسبی را برای ترویج بی حجابی و عدم رعایت شئونات اخلاقی در پارک های بالای شهر ایجاد کرده است!

به گزارش خبرنگار اجتماعی جهان، پارک های تهران این روزها شاهد دختران و پسرانی است که با پاوراسکیپ هایی که از طريق شهرداری هاي برخي مناطق در پارك ها در اختیار آنان قرار می گيرد، مانند کانگورو در سطح پارک ها مشغول بازی و رقابت های رفاقتی هستند.

نکته قابل توجه در این میان میانگین سنی استفاده کنندگان از این وسیله است که می توان گفت معمولا جوان های بین 18 تا 30 سال هستند. همچنین این وسیله به دلیل کاربردی که دارد حتما باید با لباسی مورد استفاده قرار گیرد که دست و پای استفاده کننده را نگیرد و همین موضوع نیز بهانه ایی می شود تا دختران جوان بدون رعایت اصول اخلاقی و با کمترین پوشش، پاور اسکیپ را به پاهای خود ببندند و در طول پارک تا طول 2متر و با سرعت 50کیلومتر در ساعت بپرند.

همچنین این وسیله هیجان انگیز بهانه ایی شده تا گروه هایی از دختران و پسران بر سر برد یا باخت فرد مورد نظر شرط بندی هایی علنی انجام دهند!

پاوراسکیپ یا (fly jumper) کفش های فنری هستند که می توان مانند کانگورو با آنان پرید و جدیدا شهرداری در پارک های بالای شهر(بیشتر پارک های منطقه 2) آنها را در اختیار پسران و دختران قرار می دهد.

شهرداری می توانست با ایجاد حریم هایی میان افراد، در حین استفاده از امکانات پارک ها، از ایجاد بی بند و باری در میان برخی از جوانان نیز بکاهد.

گفتنی است در خصوص ورزش اسکیت نیز همین وضعیت وجود دارد. عدم نظارت در این بخش هم باعث شده است روابط بسیار نامناسب و خلاف شئونات اخلاقی برای عده ای که بیشتر هم برای سوء استفاده آمده اند ایجاد شود.

جا دارد مسؤولان محترم شهرداري هاي اين مناطق، علاوه بر ايجاد امكانات جهت گذران اوقات فراغت جوانان كه در جاي خود كاري لازم و پسنديده است، به فرهنگ سازي متناسب با شؤونات شرعي و عرفي هم توجه لازم را بنمايند.

۵ نظر:

  1. این طرف درد و غم و اه و فغان
    ان طرف هم دختران کف زنان
    کس نباشد بین حجره یاورم
    من جوانمرگم شبیه مادرم

    [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]


    شهادت مظلومانه پاره تن حضرت علي بن موسي الرّضا عليهم السلام٬ باب المراد عالمين جـوادالأئـمـه، حضرت امام محمّد تقي عليهالسلام را به محضر مقدّس و منوّر حضرت حجة بن الحسن العسکري و تمامي شيعيان و محبّان آن حضرت تسليت و تعزيت عرض مي نمائيم

    [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]


    سلام بر شما عزیز ... به مناسبت شهادت جوان ترین شمع هدایت در درگاه ملکوت ما مجلس عزایی برپا شده است ... امام رضا را خوشحال می فرمایید اگر سری به مجلس عزا فرزندش بزنید و به دو وصیت ایشان اهتمام ورزید .

    پاسخحذف
  2. سازنده این وسیله یادش نبوده از توی نفهم اجازه بگیره!یا قبلش از توی رساله شرعی بودنش رو استفتا کنه.. بی بند و باری از فقره از بدبختیه از بیسوادیه از شرایط اقتصادیه که این حرومزاده ها ایجاد کرده اند که جز پر کردن حساب بانکی خودشون و رانت بازی کار دیگه نمی کنن و نه از یه وسیله ورزشی! با این فرافکنی ها به کجا میرسید؟! اینقدر از نظر عقلی و ایدئولوژی فقیرید که یه وسیله ورزشی کاخ پوشالیتونو تهدید می کنه..

    پاسخحذف
  3. آقای ناشناس لطفا خفه شوید..این کار رو فکر کنم بتونید نه!!!

    پاسخحذف
  4. ناصحین 89 ..... مذدور ..... همین شماهاین که مملکت ایران با اون همه تاریخ فوق العادش به گنداب کشیدین.
    تو بوی گندت تو همه وبلاگ و سایتها هست.
    دمت رو بذار رو کولت و گورت رو گم کن. بوگندوی پاره.

    پاسخحذف
  5. الله'ین آدییلا
    سلام، متاسفم برای همه آنانی که قصد دارند که از پیامبر اسلام مؤمنتر باشند:
    "
    آیه شریفه 99 و 100 سوره یونس:
    «و لو شاء ربک لآمن من فی الارض کلهم جمیعا افانت تکره الناس حتی یکونوا مؤمنین و ما کان لنفس أن تؤمن إلا بإذن الله»~(و اگر پروردگار تو می خواست تمام کسانی که روی زمین هستند همگی ایمان می آوردند، آیا تو می خواهی مردم را مجبور سازی که ایمان بیاورند؟ اما هیچ کس نمی تواند ایمان بیاورد جز به فرمان خدا.)
    امام رضا (ع) از طریق پدران بزرگوارش نقل فرموده: که مسلمانان به پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم عرض کردند ای رسول خدا اگر آنانی را که بر آن ها قدرت و توانایی داری به پذیرش اسلام مجبور کنی، شمار ما افزون می شود و بر دشمنان غلبه می یابیم، پیامبر خدا(ص) فرمود: می نمی خواهم خدا را دیدار کنم در حالی که چیزی از پیش خود پدید آورده باشم، که در آن به من دستوری نداده است، و من از متکلفان و بدعت گذاران نیستم، پس خداوند متعال این آیه را نازل فرمود، که ((و لو شاء لآمن من فی الارض کلهم جمیعا)) یعنی اگر پروردگار تو می خواست، همگی مردم روی زمین ایمان می آوردند، و این بدین طریق بود که آنان را در دنیا به قبول ایمان مجبور کند، چنان که در آخرت با مشاهده عذاب ایمان می آورند، و اگر چنین کنم، بندگانم استحقاق ثواب و پاداش مرا نخواهند داشت، لکن می خواهم آزاد و بی هیچ اجبار ایمان بیاورند تا استحقاق قرب و کرامت مرا پیدا کنند، و شایستگی زندگی جاوید را در بهشت جاویدان به دست آورند. ((افأنت تکره الناس حتی یکونوا مؤمنین)).
    "
    http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=147227
    الله هامیمیزی دوز یولا یؤنتسین، ان شاءالله

    پاسخحذف